CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

09 September 2011

Awak Yang Dari Iceland..


Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum wbt..




Beberapa bulan yang lalu org perasan ada sorang insan dari Wellington yang suka visit blog org yang tak seberapa ni. Dan org pernah coretkan tentang hal tu dekat post yang ni. Sekarang, org dah tau siapa insan tersebut. Terima kasihla ye kat insan dari Wellington yang sudi memperkenalkan diri :)

Dan lately ni bila org check kat feedjit, org perasan ada sorg insan yang berasal dari Iceland yang kadang2 sudi menjengah blog org ni (walaupun org tak sure lokasi sebenar insan tersebut, samada betul kat Iceland atau bukan). Dan insan dari Iceland ni pulak bukan datang ke blog org melalui blogger atau networkedblogs kat fb. Tapi insan ni type nama org kat google.


Actuallynya dah lebih 5 kali org terjumpa insan dari Iceland ni kat feedjit, taip nama org. Cuma baru kali ni org printscreen dan terpikir nak tau siapakah gerangan insan ni. Org taktaula yang 'Raden Azwani' yang beliau ni type kat google to refer kepada org, ataupun insan lain yang sama nama ngan org. Tapi sebab dah lebih 5 kali insan dari Iceland ni sampai kat blog org, org assume sendiri memang orgla kut yang dimaksudkan beliau tu. (harap2 org tak perasan sendiri huhu)

Jadi buat 'Insan dari Iceland' ni, harap2 sudila memperkenalkan diri, sama macam yang 'Insan dari Wellington' tu buat. Saja je nak tau siapa, tak ada maksud apa2, hehe. Terima kasih ye sebab kadang2 sudi singgah kat blog org ni :)

Sekian post kali ni. Jumpa di post akan datang, Assalamualaikum wbt :)

p/s : Ada gak insan yang type nama blog org kat google. Ke ada blog lain yang sama nama ngan org?

3 comments:

insan dr wellington said...

erk,jgnla popularkn ak.segan den.=P

nadzwareina said...

to insan dr wellington :
saje.. bila lagi nak promote ko kan.. hik2

insan dr wellington said...

haha..tima kasih la.hrp2 insan dr iceland 2 pmpuan.xsia2 ko promote ak.hehe..=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...