CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

19 May 2011

10 Random Facts about Raden Azwani


Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum wbt..


Dikala ini, pada saat ini, tangan ini gatal ingin menaip sesuatu di blog ini tapi tak tahu apakah isi yang perlu diupdate. Maka secara spontan tercetusnya idea ingin menulis sesuatu tentang diri ini. Kalau anda ada yang sudi nak kenal dengan saya lebih lanjut, sila2 la baca ye. Tak minat nak baca takpe, tiada paksaan :D


1) Saya hafal nombor akaun bank islam yg 14 digit tu tapi nombor akaun celcom yang baru berapa digit tu bermasalah nak hafal sampai sekarang. Tak tau la apasal, huhu.


2) I'm not a good collector. Saya takde collection beg, kasut, perfume macam typical girl lain. Dan saya rasa mengumpul barang2 tersebut adalah satu perbuatan membazir (saya je la fikir macam tu, sory kalau ada sape2 terasa)


3) Ada penyakit senang tidur dalam kenderaan bergerak. Tak kisahla kereta, bas atau kapal terbang, kalau saya jadi penumpang, lepas bergerak 10 minit saya sure terlelap.


4) The only food yg saya tak makan ialah kuah kacang. Taktau kenapa saya takleh accept rasa dia, walau sedap macam mana sekalipun. So waktu raya saya makan nasi impit ngan kuah lodeh je. Makan sate saya tak cicah apa2.


5) Tak boleh bunuh binatang, walaupun sekecil2 semut. Tapi masa kecik saya pernah terbunuh seekor anak ayam sebab tak sengaja terpijak dia sampai mati. Sampai sekarang asyik duk teringat.


6) Ada asthma sejak kecik. Tapi jarang meyerang. Last attack minggu lepas, setelah tak pernah kena attack sejak sekolah rendah. Pelik betul.


7) Lelaki yang boleh caught attention saya dengan cepatnya ialah guy yang pakai spek & ada janggut sejemput. Rasa smart dan macho sangat. Maybe sebab ramai doktor yg saya jumpa rupa diorang macam ni.


8) Not really a morning person. Biological clock saya off pukul 2.00am setiap hari. Jadi dalam pukul 9.00am baru saya betul2 fresh. Sekarang tengah berusaha untuk repair sebab tak lama lagi dah start kerja.


9) Dah masuk 6 tahun pakai henfon tapi tak pernah sekalipun tukar nombor henfon. Takut lost contact dengan member2 lama.


10) Jarang angau dengan orang tapi lately ni tah macamana boleh lak terangau dengan Shahir AF8. Adoiiii parah betul.


Okeh, cukupla sampai sini. Macam la ade org sibuk nak amik tau kan? oklah jumpa lagi dalam post akan datang. Assalamualaikum wbt :)



6 comments:

tajul said...

erk,da lpe no akaun bank islam.^_^

nadzwareina said...

hehe sila ingat. kalo ade pape emergency senang :)

Anonymous said...

yg no 3 tu btul hehe we r the same...dlu bkn ke ko angau dasyat gler ngn jaejoong dh beralih ke org mlyu plk nmpaknya =P

nadzwareina said...

hahaha num 3 tu betul ye syu? ko pun same? tp aku xperasan pun ko tido.. haha aku last angau ngan jaejoong 2 tahun lepas rasanye :P

Izzah Nadiah said...

Pasal laki yang 1st caught ur attention 2 mmg parahlah untuk Sai... X boleh bagi Raden jumpa Ammar ni... Hahahahaha~

tajul said...

haha..dlu igtla sb nk sngkn keje nk kuarkn duit blnja.bile msk mktb,da lpekn bank islam.da jd sarang labah2 da kt.^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...