CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

22 August 2010

Berbuka Di Rumah..


Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum wbt..


Semalam dah hari ke11 berpuasa. Semalam juga org ada lab sampai petang. Mula2 org xnak balik, mengenangkan mungkin akan sampai rumah lambat. Plus org ada 2 test next week. Tapi semalam ibu call, bagitau satu berita. Okeh, org tau, apa2 pun org kena balik jugak.

Maka pagi tu pukul 10am org buat lab dengan partner lab org, shah dengan abang lab yg agak kamceng dengan kitorg berdua, abang aidil. Maka setelah bertungkus lumus, lab berjaya disiapkan pada jam 6.30pm. Org call ibu cakap mungkin sampai rumah lepas berbuka. Lalu kami bertiga pergi ke bazar ramadan di kolej. Abang aidil beli makanan untuk berbuka di rumah, org ngan shah beli kuih dan air sekadar untuk mengalas perut dalam kereta.

Org tumpang shah ke shah alam, memandangkan shah memang org shah alam. Setelah berbuka dalam kereta, shah pun drop orang di stesen ktm sek.19. Dan akhirnya org berjaya sampai di rumah pada jam 8.30pm. Penat tu memangla penat, tapi dapat menatap wajah family, wajah atuk, dan makan masakan ibu, memang rasa berbaloi sangat balik rumah..

Sekian, tu ajelah coretan org hari ni. Tak tau nak update ape. Minggu depan org ada 2 test ngan 2 presentation. Kena habiskan 12 lecture notes ngn 5 chapters dalam buku. Doakan org boleh buat ye. Assalamualaikum wbt.. :)


p/s : Berita yang org dapat is atuk org yg berumur 88 tahun disyaki menghidap lymphoma, 1 type of cancer kat lymphatic cell. Lymph node atuk sume dah bengkak. Next week baru kuar result. Tolong ye doakan atuk org sentiasa dalam keadaan baik. Terima kasih :)
Align Center

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...