CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

07 November 2010

Seronok~ :)


Bismilahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum wbt...

Hari ni saya seronok sangat. Asyik gelak je. First sekali, sebab saya dah habis paper 2nd last. Paper IBM aka International Business pukul 5 suku petang tadi. Kemudian saya lepak kat petronas makan aiskrim ngan waffle * kesian betul lepak dalam petronas.. nampak sangat kat puncak ni xde tempat lepak yg best..* Bila dah balik bilik saya pun online tengok blog2 yg saya dah bookmark. Kemudian terjumpa pulak satu video yang sangat lawak ni. Tajuk die Bas Cirit, dihasilkan oleh MBB yg femes ngn video gelimat. Kredit kat diorang sebab buat video yg buat saya gelak guling2. Dah puas gelak2 saya pun pegi mandi dan solat..




Kemudian dah solat saya bukak website penulisan2u.my. Dalam tu ada banyak cerpen2 yg pembaca2 hantar. Bila saya tengok list2 cerpen tu kan, saya perasan ada satu tajuk cerpen dia 'Tiada Lagi Rahsia'. Saya terus senyum. Tu cerpen yang saya hantar 3 minggu lepas. Dah publish akhirnya. Ada 2 ulasan yg memberangsangkan. Budak2 umah saya pun baca gak. Diorang kate best. Saya pun tersenyum lagi :) Kalau anda semua terasa nak baca, boleh la klik kat link ni. Pastu sila2 la komen ye. Lama dah saya buat cerpen ni, 3 tahun lepas kut. Sebab tak nak terbuang macam tu je, saya pun anta la kat website tu. Tak sangka pulak dia keluar, hehe.

Oklah, takat sini dulu. Saya nak tido sebab saya sangat ngantuk. Esokla baru saya sambung study untuk paper last. Paper pharmacokinetic. Doakan saya boleh buat yang terbaik ye. Sape2 yang masih tengah exam, gudluck! :)

Terima kasih ye sudi baca coretan saya ni. Assalamualaikum wbt.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...