CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

09 January 2012

A Memory : 11 Years Ago...

Bismillahirrahmanirrahim.. Assalamualaikum wbt..



Masa kecik2 dulu orang sangat nakal. Org pernah cerita tentang memori2 zaman org kecik2 dulu kat post ni. Masa sekolah rendah darjah 6, ada macam2 benda yang org buat. Dan segala apa yang org buat, org akan share dan tulis dalam sebuah diari.

Dan yang bestnya, diari ni org share dengan sorg besfren org masa tu, nama dia Siti Habibah. Dalam diari ni la kitorg tulis segala cerita yang berlaku masa kitorg darjah 6 dulu. Cerita yang menarik yang kitorg rasa agak worth it untuk dikongsi, kitorg akan tulis bersama. Dan kitorg akan bergilir2 bawak diari ni balik rumah untuk ditulis pada hari tu.




Sekarang, 11 tahun dah berlalu. Dah masuk tahun yang ke12 pun. Diari ni yang pernah hilang lama suatu ketika dulu kini dah dijumpai semula. Org tak boleh berhenti senyum bila baca balik benda2 yang kitorg buat bersama masa darjah 6 dulu. Ada yang kelakar, sedih, menggeramkan, macam2 la.




Kalaula...kalau dapat kembali semula ke zaman ni, dan mengulangi semula perkara2 yang kitorg lakukan dalam diari ni, kan ke seronok? ^^


2 comments:

Izzah Nadiah said...

Yang raden tulis tu pasal peristiwa yang ne ek? Sampai de nama sai lagi... hehehe... memories... better to be kept, but worst to be live in... =)

tajul said...

trngt zmn2 pgi cri buah getah,ikan kila npistol.ptot bwt diari tym 2.hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...