CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

17 September 2009

Suasana Dalam Kelas Menjelang Hari Raya...

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum wbt...

Em, lama gak org xupdate blog.. Keadaan internet di kolej dan juga rumah yg er... menyedihkan membuatkan org kepatahan semangat nk update. Macam biasa, suara insan2 yg minta org update terpaksa la org abaikan buat sementara waktu (ayat bajet, hehe). Tapi, hari ni org lepak kat ofis ba, ba pun bagi pakai internet. Thnx ye ba~

Semalam, hari rabu, kelas org pnuh dari 8.30am ke 4pm. Disebabkan hari khamis ramai dh nak balik kmpung, maka semua kelas pun diforward ke hari rabu. 2 jam pertama, kelas pharmacognosy dengan Dr Adnan. Sronok dengar beliau sebut 'bunga lawang' jadi 'bangga lawang', hehe.. Bunyi mcm 'bangla' pun ada. Lepas kelas beliau, kelas Dr Mina. Beliau kata nk ajar buat graf, tapi beliau xmuncul2 pun. Maka kelas pun menjadi riuh rendah seperti biasa. Dan gmbar2 dibawah diambil oleh jo untuk memenuhi kekosongan waktu beliau. Org lak mcm biasa, mencuri gmbar2 daripada jo utk diletakkan ke sini. Thnx untuk yg kesekian kali ye jo ~

Maka, inilah gmbar2 yg dapat disertakan di sini...

Kesian tgok sid, edy dan bulat tertido kepenatan. Ni org2 kuat majlis berbuka dgn anak2 yatim smalam. Edy pengarah prog, sid ngan bulat xhabis2 melapah kmbing bakar utk diberi kpd anak2 yatim dari mula majlis smpai ke akhir. Terima kasih bnyk2 kat diorg ni. Yg amir ngn zati, xtaula dorg smbang apa tu. Hal raya kah? hehe..

Jo, ayu n nadiah. Dorg buat2 tido ni, jgn tertipu. Org yg snap gmbar ni stelah diminta oleh mereka ber3, hehe.. Kalo betul dorg tido xde nye cun macam ni.. =p

Lagi gmbar insan2 yg tertido kepenatan. Ayu yg tgkap gmbar ni, jadi org pun xkenal sape insan2 kat atas ni.. Tapi ni adalah pemandangan biasa dlm dk kalo lecturer xde..hehe..

Em, gmbr org ngan soya. Novel tu zati baru je bagi dlm kelas. Disebabkan xdpt tido, org pun bacalah novel tu kjap. Nasib baik xtdo, kalo x sure2 Jo snap gmbar gak, huhu...

Ha, disebabkan kebosanan yg teramat sangat, video 'Salam Perantauan' ini berjaya dirakamkan menggunakan henfon baru yuh. Org yg time tu tgh mmbaca novel dan mendengar mp4 sekadar menjadi pelakon tambahan seketika tanpa suara yg blur di hujung video, haha... Video ni dhpun diupload oleh yuh di facebook dan mendapat respon yg baik daripada penonton, haha. Korg ni kelakar la, bosan sgt la tu... Ni la video lbih kurg 3 minit yg dirakamkan..

video

Oklah. Cukuplah takat sini. Org nak balik kmpung dah pasni. Tah bila nk update lagi. Org nk ucap slamat hari raya aidilfitri, maaf zahir dan batin ye.. Kalo balik kmpung, hati2 di jalan raya. Ingatlah org yg tersyg, ok? Korg2 yg nk dtg beraya umah org kat klang, sila infom awal2 ye. Jgn main terjah je, bahaya nnt. Nanti org ngan ibu buat lontong mcm dulu, hehe. Korg msti nk kan? =p

Sekian, assalamualaikum wbt...

4 comments:

Olive Tree Guitar Ensemble said...

Hi, it's a very great blog.
I could tell how much efforts you've taken on it.
Keep doing!

nadzwareina said...

thnx a lot~ really appreciate it.. =)

anumz sarah said...

Internet kat puncak mmg menyedihkan...uuu....

AMiRU said...

pndai awa teka pe yg kitorg bncangkn hehe.. novel mikhail 2 menarik..amir dh bc dh..
2 la, asyik trtnggu2 ble awa nk update blog neh ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...