CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

29 September 2009

Kenangan Persiapan Menjelang Raya..


Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum wbt..

Walaupun raya dh seminggu berlalu, org teringin nk share gmbar2 yg diambil menggunakan kamera henfon baru ana sewaktu persiapan menjelang raya yg lalu.. (actuallynya malas nk naip panjang2, tu yg letak gmbar je ni, hehe...) Silalah tengok ye, walaupun gmbar muka org xde pun dalam gambar2 kat bawah ni, huhu..

1) Sewaktu sesi mencuba baju raya, 2 hari sebelum pulang ke kampung (adik2 lelaki sahaja yg terlibat.. yg pmpuan duk tuka sarung kusyen sofa time ni)

Redha ni terlebih excited plak. Taula baju tu masuk ngan dia.. hehe

Shahmi ngan bajunya yg dipilih sendiri. Aiyooo, kuningnyeeee...

Gambar candid ni ana snap time shahmi tgh try baju baru smbil tengok tv. Shahmi kata ada gaya model. Susah betul dapat adik yg perasan ni, ish...

2) Sewaktu sesi memasak kat dapur, 1 hari sebelum balik ke kampung.. Ana yg kebosanan tiba2 masuk ke dapur dan snap gmbar2 ni. Bukannya reti nk tlong kitorg kat dapur ni, hish.


Rendang in the making.. tunggu kuah kering je tu...

Kuah kacang. Tensen betul buat benda ni. Nak meletus je kejenya. Berparut2 tangan dibuatnya..

3) On the way pulang ke kampung.. menaiki Honda Odyssey ba =)


Aja, Shahmi, Redha ngan Ana..

Ibu ngan Ba..

Melihat matahari terbenam di samping sawah padi yg luas terbentang.. Maha Suci Allah..

Sekian, itu sahaja gmbar2 yg dapat dikongsi bersama. Memandangkan bulan syawal masih lagi lama, jom kita ramai2 puasa enam...=)

Sekian.. Wassalam...

2 comments:

deeb said...

kampung kt mne wa? bes raye? ksempatan ini deeb nk ucap slamat ari raye gk.. maaf zhr btn yer!

AMiRU said...

aiseh...ingatkn ada la gmbr awa pki bju raya...ngeh3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...