CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

19 November 2009

Pulang ke rumah...

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum wbt...

Sudah hampir seminggu berada di rumah baru penulis berkesempatan utk mengupdate blog. Itupun disebabkan ada permintaan. Internet di rumah tak dapat berfungsi dengan baik, menyebabkan penulis terpaksa ke cc berhampiran untuk online. Dapat menatap semula wajah keluarga tersayang, menghirup udara di rumah (walaupun xsenyaman puncak alam) dan bermain semula dengan kucing2 merupakan perkara yg sangat2 menyeronokkan penulis.. =)

Oh ye, minggu depan hari isnin bermulalah praktikal penulis di farmasi. Perlu ke persediaan dibuat? perlu ke dibelek nota2 lama @ buku2 @ MIMS sebagai persediaan? tapi diri ini sangat malas nak buat itu semua... Ish... macam mana ni ye?

Dan satu perkara, disebabkan jarak farmasi yang agak hampir dengan rumah, penulis membuat keputusan untuk menaiki basikal sahaja ke farmasi, bukan menggunakan kereta. Seronoknya pagi2 mengayuh basikal ke tempat kerja, macam zaman dulu2 pulak. Dapat bersenam setiap hari disamping menjimatkan duit minyak kereta. Parking pun xpayah susah2 nk cari. Betul kan? =)

Sila doakan penulis berjaya menempuhi 3 minggu praktikal dengan baik. Best atau sebaliknya kita tunggu update yg akan datang. Takat sini dulu. Wassalam...

4 comments:

AMiRU said...

sama2 la kita saling mndoakn...
bestnye sbb dkt...huhu
pape pn, objektif2 melambak2 2 perlu dicapai gak...

MummyMeowMeow said...

basikal?wah boleh kurus!
besnye wawa da nk praktikal.
jeles~

syu said...

hehe wawa ak jln kaki je...sama2 kita menyihtkan bdn...bab kata shah xyah stdy pengalamn yg akn menjar kita heheh so mari la kita lyan jang geun seok sementra msih ad ms hahah lari topik jap

nadzwareina said...

amir : mudah2an kita dpt buat yg terbaik utk praktikal ni, amin...

deeb : haha, deeb nape nk jeles? org next sem kna praktikal kat hospital. cuti next sem praktikal industry plak...huhu

syu : ish, korg budak dekan ni blehla.. aku lain.. =p anyway aku dh stop jap melayan tae kyung la syu.. tggu nk amik kat jo la next sem, huhu... (aku dah berjaya menyebar virus taekyung kat ibu ngan adik, seronok~)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...